Mexico 2011 - Eddy & Carine

Dag 21

Dag 21 – woensdag 3 augustus 2011

Voilà zie, de laatste dag in Mexico City.

We zijn vanmorgen nog even gaan wandelen door het Almeda-park. Ons hotel zit er recht over. Nog wat kleine inkopen gedaan en terug.

We moeten wel voor 15 uur uitchecken uit het hotel en onze vlucht vertrekt pas om 21.55 uur. Zo’n lange tijd op de luchthaven rondhotsen is niet plezant dus zoeken we nog iets aan de luchthaven waar we nog wat kunnen rusten en nog een douche nemen tot we moeten inchecken voor de vlucht.

We hebben nog iets redelijk acceptabel gevonden voor een redelijke prijs, hotel Grand Prix, mooi en proper hotel en propere moderne kamers. Nog iets gegeten en nu gaan we nog wat pauzeren want vluchtdagen zijn altijd vervelend en daardoor vermoeiend. Niet teveel slapen echter want dan duurt de vlucht te lang.

Tot nu toe is dat alles wat we kunnen schrijven.

Normaal gezien landen we in Schiphol rond 14.30 u maar de Thalys vertrekt maar rond 17 uur dus zullen we hopelijk rond 20.30 u in Kortrijk zijn.

Tot één dezer dagen in Gullegem !