Mexico 2011 - Eddy & Carine

Dag 8

Dag 8 – donderdag 21 juli 2011 – Nationale Feestdag in ons Belgiekske

De tweede dag aan de kust. Niet onze dada dus. Een beetje een vervelende dag. Er is hier ter plaatse heel weinig te doen, buiten aan het strand liggen maar dat is niet voor ons weggelegd.

We zijn even naar een surfcompetitie gaan kijken op het grote strand, gesponsord door Quicksilver. Er waren wel grote golven maar niet zoals de dag ervoor. Carine heeft mij ervan weggehouden om me voor de competitie in te schrijven maar ze had gelijk. Dat is zeker een klasse te laag. Ik ben meer gespecialiseerd in het professioneel plankliggen.

Wat gegeten ’s middags in het restaurant van het hotel en ons dan rustig gehouden de rest van de namiddag.

Om 17uur de was gaan ophalen die we gisteren ingegeven hadden. Het was wel duur, hoor, 54 pesos voor 5,4 kg = 3,20€, een koopje dus.

Vanavond zijn we heel lekker gaan eten in een Frans restaurant (je moet daarvoor naar Mexico komen, hé). Heel lekker. Geëindigd met een Irish Coffee à la Calypso (naam restaurant). Smaakte voortreffelijk (sorry, hé, Franky…).

Nu nog even TV kijken en dan onze duiker in (btw. het is nu nog 30° - 21u30). Morgen de bergen in. De voorlopige vooruitzichten voor het weer is 36° (gevoelsdtemperatuur 45°). Dat wordt zweten.

Hasta mañana.

Meme & Stephanie

Hoi,
hier dus Stephanie en je mama (het kleine mevrouwtje moest je het niet meer weten :) )

We zien dat jullie het daar goed hebben. Geniet er met volle teugen van, want die drie weken kunnen snel voorbij zijn.
Meme heeft lekker gegeten is Mass Mass (dit kan je zien op de weegschaal ;) )
Voor de rest geen goed weer hier, de zomer is weg. Hopelijk hebben jullie het wat beter en kan je wat warmte en zon meebrengen naar hier?
Ik ben helaas al terug van kamp, maar het was wel een zalig kamp om niet te snel te vergeten. :)
Geniet nog van jullie reis en tot binnenkort nog eens.

Groetjes van de meme en Sté.
- X -

Danny Devos

k veronderstel dat daar nogal vochtig heet is
heb je ze daar nog nie leren manillen, hier komen we
handen tekort
Cadel E heeft de ronde gewonnen
Hier ist wa frisser en bewolkt, je hebt daaromtrent toch goeie data gekozen
khoor dat in streek van Mehico ergens ne orkaantje of
zoiet moet rondtoeren, hopelijk merk jer nie van
In ieder geval nog een beste trip. Solong