Mexico 2011 - Eddy & Carine

Dag 7

Dag 7 – woensdag 20 juli 2011

Vandaag een rustdag “on the beach”. Zonder wekker opgestaan, een lekker ontbijtje en dan op ’t gemak op stap.

Wat we wel al kunnen zeggen: als het hier regent in Mexico, dan regent het. Maar als het warm is, dan is het ook heel warm. Een voorbeeldje: op dit moment van schrijven (21u30) is het nu nog 29°C. Dat is de moeite hoor. Vandaag was het echt heel warm. Niettegenstaande van dit hebben we toch een tamelijk lange wandeling gemaakt. Maar ook op tijd gestopt natuurlijk. We hebben deze voormiddag ook direct een reservering gedaan voor vanavond in “Los Crotos”, een bekend restaurant aan de “Playa Principal”. We hebben daar deze avond voortreffelijk gegeten (en gedronken), Tequila Sunrise, Cuba Libre, Piña Colada Especial en Corona. Als eten: voortreffelijke garnalensoep (we zitten tenslotte aan de kust, hé), platgeslagen kippenborst en gegrilde en gepaneerde reuzengamba’s. Allemaal zeer lekker … en veel. Voor de mensen die mij kennen, ik heb zelfs het dessert overgeslagen!

Ondertussen gaat het eindelijk weer beter met Carine’s benen. Ze kon sedert de piramiden geen deftige trap meer op of af, zonder stapje voor stapje te nemen. Vandaag lukt het weer om normaal op een trap te lopen. Gelukkig maar.

Voilà, morgen nog een dagje rust aan de kust.

We houden jullie op de hoogte.

Hasta luego.

Steven en Jessie

Hallo,

Leuk om weer eens al de avonturen te lezen, blijkbaar nog niet veel problemen gehad in vergelijking met de vorige reizen. Geniet er maar ten volle van en vergeet niet van eens een foto te nemen van een mexicaan die een siesta aan het doen is onder zijn sombrero. En let op met de Tequila hé, want dat is blijkbaar een gevaarlijk drankje. Heb ik van horen zeggen.... ;-)

karlien

Hoi hoi al veel gezien en geeten en carine al bonen had.Vanavond bezoek ik ook een berg wel een herberg Jenny sluit ja ja t'is de laatste dag .Ik ben blij jullie te kunnen volgen groetjes